اسکوتر کودک چیست؟

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

اسکوتر کودک چیست؟

اسکوتر کودک وسیله ای سرگرم کننده برای کودکان است که برای تمام سنین هیجان زیادی ایجاد می کند. اسکوتر که از بشقاب، چرخ و دسته تشکیل شده است با حرکت و کنترل کودک باعث خوشحالی کودک می شود. امروزه انواع اسکوترهای هوشمند و مدرن به دلیل پیشرفت تکنولوژی ارائه و در دسترس قرار گرفته است.

انواع اسکوتر کودک

اسکوتر ساده و کلاسیک با پای کودک کار می کند و معمولاً دارای دو تا سه چرخ فعال است که توسط کودک کنترل می شود. یکی دیگر از انواع اسکوتر کودک، اسکوتر برقی است که از موتوری تغذیه می کند که با باتری کار می کند. اسکوتر برقی دسته ندارد و دارای صفحه چرخ دار است. لازم به ذکر است که اسکوترهای برقی با نام های دیگری مانند اسکوتر شارژی، اسکوتر تعادل هوشمند، اسمارت و هاوربرد شناخته می شوند. از دیگر ویژگی های اسکوتر برقی می توان به نمایش سطح باتری، سرعت و دما اشاره کرد.

چه مارکی از اسکوتر بخریم؟

شاید یکی از سوالات شما این باشد که کدام مارک اسکوتر مناسب تر است و کدام مارک اسکوتر را بخریم؟ اسکوترهای کودک مانند سایر لوازم جانبی زمانی توسط شرکت های مختلف معرفی شدند که بسیار محبوب شدند. تنوع رنگ و کاربرد اسکوتر انتخاب شما را بازتر می کند و در این بین شرکت های مطرحی مانند Axon، Xiaomi، Pro Sports، Xiaolimin و Line Man می توانند اسکوتر مناسب تری با کیفیت بالاتر در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های اسکوتر برند شیائومی

برخی از اسکوترها با ابزار و طرح های خاصی توسط سازنده ترکیب می شوند، به عنوان مثال برند شیائومی اسکوتر تولیدی خود را به چراغ های LED مجهز می کند و این دستگاه را در شب نیز کارآمد می کند. حداکثر سرعت اسکوتر شیائومی 25 کیلومتر در ساعت است که واقعا هیجان انگیز است. این اسکوتر همچنین به ترمزهای دوگانه E-ABS در چرخ جلو و ترمزهای دیسکی در چرخ‌های عقب مجهز شده است.


راهنمای خرید آنلاین اسکوتر کودک

رعایت چند نکته در خرید اسکوتر سرگرمی کودک می تواند تجربه بهتری باشد. به یاد داشته باشید که هنگام خرید اسکوتر وزن و سن کودک را در نظر بگیرید. خرید اسکوتر کوچک برای کودک بزرگتر از اسکوتر دوام کمتری دارد و طول عمر کمتری خواهد داشت. از طرفی خرید اسکوتر بزرگتر از سن کودک باعث ناکارآمدی آن می شود.

راهنمای خرید اسکوتر کودک

شما می توانید هم اکنون با جستجو در سایت پارس بایک و استفاده از فیلترهای جستجوی پیشرفته اسکوتر مناسب کودک خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 16:59
بازدید : 505