آموزش کسب درآمد از تولید محتوا

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

آموزش کسب درآمد از تولید محتوا

آینده کسب درآمد از تولید محتوا چگونه است؟

واقعیت این است که روز به روز کسب‌وکارهای اینترنتی بیشتر می‌شوند و روز به روز هم اهمیت تولید محتوا بیشتر می‌شود و افراد زیادی به دنبال تولید کننده محتوا هستند، لذا اگر در تولید محتوا متنی و یا حتی در تولید محتوای ویدیویی توانمند شوید،تا حد زیادی درآمد شما تضمین شده است، حداقل تا وقتی اینترنت و کسب و کار اینترنتی وجود دارد.

برای دیدن بهترین آموزش ها به سایت رونق سر بزنید.

 

هر شغلی معایب و مزایایی دارد، در خصوص تولید محتوای متنی یکی از مزیت های اصلی آن کسب درآمد به صورت دورکاری است، این مدل شغل برای افرادی که توانایی حضور در محل را ندارند و یا فقط به صورت پاره وقت می‌توانند کار کنند مناسب است، مثلا کارمندان، دانشجویان، بانوان خانه دار و….

فقط به یک سیستم کامپیوتری و اینترنت نیاز دارید. حتی می توانید در زمانی که در سفر هستید هم به کارتان مشغول شوید.

 

خب حالا برای کسب درآمد از تولید محتوا چطور می‌تویم کارفرما پیدا کنیم؟

شاید این ساده ترین بخش کسب درآمد از تولید محتوا باشد، افرادی که نیاز به تولید محتوا دارند و به طور کلی درخواست برای تولید کننده محتوای متنی انقدر زیاد است که همینجا این قول را به شما می‌دهم که اگر نویسندگی و تولید محتوای متنی را به خوبی یاد بگیرید، به راحتی می‌توانید پروژه و کارفرما پیدا کنید.

سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آنها پروژه دریافت کنید و کارفرما پیدا کنید، در ادامه این سایت‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

۱ - سایت جابینجا

جابینجا سایتی است که کارفرماها موقعیت‌های شغلی مورد نیاز خود را در آن درج می‌کنند و افراد متخصص برای موقعیت‌های شغلی درج شده رزومه خود را ارسال می‌کنند، و در نهایت برخی از آنها دعوت به مصاحبه حضوری یا تلفنی شده و مراحل جذب را طی می‌کنند.

بخشی از موقعیت‌های شغلی موجود در سایت جابینجا مرتبط با تولید محتوای متنی است، در واقع خیلی از کارفرماها درخواست نویسنده یا تولید کننده محتوای متنی می‌کنند و نویسندگان مختلف برای این موقعیت‌ها اقدام می‌کنند.

در تصویر زیر چند موقعیت شغلی مرتبط با تولید محتوا را مشاهده می‌کنید.

۲ - سایت پونیشا

سایت پونیشا یک سایت فریلنسری است، در این سایت کارفرماها پروژه ایجاد می‌کنند و فریلنسرها یا همان آزادکاران برای این پروژه ها قیمت اعلام می‌کنند و رزومه خود را معرفی می‌کنند.

در واقع در این سایت موقعیت شغلی قرار نمی‌گیرد، بلکه به جای آن کارفرماها پروژه تعریف می‌کنند که خیلی از این پروژه ها مرتبط با تولید محتوا و نویسندگی است، مثلا کارفرما یک پروژه ایجاد می‌کند و در آن توضیح می‌دهد که نیاز به یک نویسنده دارد که هفته ای ۵ مقاله به ایشان تحویل دهد، و سپس نویسندگان مختلف قیمت‌های خودشان را اعلام می‌کنند و با کارفرما وارد مذاکره می‌شوند.

در تصویر زیر کارهایی در پونیشا می‌توان انجام داد را مشاهده می‌کنید، همانطور که مشخص است، یکی از بخش‌های اصلی تولید محتواست.

 

۳ سایت انجام میدم

سایت انجام می‌دهم تقریبا شبیه به سایت پونیشا می‌باشد اما سازوکار آن کمی متفاوت است، در این سایت متخصصین هستند که اعلام می‌کنند چه کاری را می‌توانند انجام دهند و قیمت آن را هم اعلام می‌کنند، در بخش تولید محتوا در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که خیلی از تولید کنندگان کاری که انجام می‌دهند را به همراه قیمت آن معرفی کرده‌اند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 15 دی 1399 ساعت : 19:13
بازدید : 539