لوازم بهداشتی گارنیر

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

لوازم بهداشتی گارنیر

لوازم آرایشی گلدن رز
گلدن رز یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در این صنعت می باشد و شما عزیزان می توانید این محصولات را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید. این برند لوازم آرایشی یکی از برندهای معروف ترکیه است. محصولات گلدن رز شامل انواع رژ لب، لاک و رژگونه می باشد که همگی ارگانیک بوده و از بهترین مواد طبیعی و گیاهی تهیه شده اند.

برند لوازم آرایشی Doucce
این برند لوازم آرایشی توسط دو مدیر مد و زیبایی در نیویورک تاسیس شد و در سراسر جهان توزیع می شود. کلمه Doucce از یک کلمه فرانسوی به معنای نرم و لطیف الهام گرفته شده است. هر یک از این دو یا سه محصول با ترکیب رنگ های طبیعی و تحت تاثیر جدیدترین مدهای آرایشی دنیا ساخته و بسته بندی شده و به یک برند بین المللی تبدیل شده است.

لوازم آرایشی و بهداشتی Yves Saint Laurent
برند لوازم آرایشی Eusen Laurent در سال 1964 محصولات خود را امضا کرد و توانست این امکان را فراهم کند که 50 سال بعد به عنوان معروف ترین برند در اوج صنعت زیبایی قرار گیرد. این محصول با تکیه بر ترکیبات خاص و شگفت انگیز زیبایی را برای هر خانمی به ارمغان می آورد. تمامی مواد به کار رفته در محصولات ایو سن لوران روغن های طبیعی و گیاهی بوده و برای حفظ سلامت پوست مفید هستند.

لوازم آرایشی La Roche Posay
هیچ چیز هیجان انگیزتر از خواندن یک برند معروف نیست که قدمت آن به قرن چهاردهم بازمی گردد و هنوز هم با دنیای امروز مرتبط است. این محصولات به منظور مراقبت از پوست با استفاده از آب های حرارتی منحصر به فرد ساخته شده اند. این شرکت در سال 2006 تولید خود را با ضدآفتاب ها آغاز کرد و هر روز نوآوری های زیادی انجام داد که توانست بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی با عناصر کمیاب با خواص آرایشی و ضد التهابی و آنتی اکسیدان را ارائه دهد. استفاده از این محصولات برای انواع پوست فوق العاده مفید است.

لوازم بهداشتی گارنیر
گارنیر بخشی از گروه Loneal است. این گروه 27 برند و حرفه از جمله گارنیر و سایر محصولات زیبایی را مدیریت می کند. گارنیر در سال 2014 به دومین برند این گروه تبدیل شد. برای محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو و رنگ مو طراحی شده است و در حال حاضر در 120 کشور در سراسر جهان توزیع می شود. گارنیر یکی از برترین برندهای لوکس در آسیا، چین و هند است. گارنیر توسط آلفر گارنیر در سال 1904 ساخته شد و تمامی محصولات آن از مواد طبیعی و گیاهی تهیه شده است.

محصولات آرایشی

محصول آرایشی شگفت انگیز دبورا
دبورا محصولی افتخارآمیز در صنعت آرایشی و بهداشتی است که در سال 1962 در ایتالیا ساخته شده است. خلاقیت و زیبایی در این محصول با توجه به سیستم های تولید صنعتی و تضمین اصالت لوازم آرایش صورت گرفته و به محصولی شگفت انگیز تبدیل شده است. مواد تشکیل دهنده این محصول از تمامی مواد طبیعی و خواص آرایشی و بهداشتی با پیشرفته ترین مدهای روز دنیا تهیه شده است و همگان پس از استفاده به خوبی می توانند کیفیت این محصولات را درک کنند.

لوازم آرایشی خاتم کاری
گروه صنعتی اینله در سال 1376 در ایران با بکارگیری متخصصان و افراد مجرب در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی تاسیس شد و توانسته است محصولات خود را در دنیا ثبت کند. این محصولات در اروپا و آسیا توزیع می شوند. محصولات خاتم مانند پنکیک آرایشی، کرم پودر، رژگونه، لاک ناخن، دستمال مرطوب، پاک کننده، سایه، ریمل و خط چشم و ... نیز موجود است.

لوازم آرایشی دکتر مورد (درمورد).
محصولات دکتر Murder در سراسر جهان به عنوان پیشگام در صنعت مراقبت های بهداشتی شناخته شده است. دکتر Murder با استفاده از محصولات و مکمل های انقلابی برای ارتقای سلامت پوست و استفاده از آلفا هیدروکسی طراحی و توزیع شده است. محصولات دکتر موردر شامل مرطوب کننده ها و سایر کرم های پوست و صورت می باشد که استفاده از این محصولات برای هر فردی ضروری است.

لوازم آرایش جوت
برخلاف آنچه شما تجربه کرده اید، محصولات جوت می توانند امضای خلاقانه هر خانمی در آرایش او باشند. این محصول در طیف گسترده ای در دسترس همه افراد قرار خواهد گرفت. لوازم آرایشی جوت در سال 1390 در این صنعت رشد کرد و محصولاتی مانند ضد آفتاب، ضد چروک، ضد چروک و سرم ضد آکنه تولید شد.

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت : 18:45
بازدید : 486